maximegoesamerica

Geslaagd + blog

Hoihoi allemaal!

IK BEN GESLAAGD! 14 juni kreeg ik het verlossende telefoontje.. na 6 jaar ben ik eindelijk klaar op de middelbare school en kan niets me meer tegenhouden voor mijn reis naar Amerika!

Ook kreeg ik een paar weken terug de vraag van Travel Active of ik gastblogger wilde worden voor hun blogpagina. Kei leuk natuurlijk! Ik zal elke maand een blogpost maken en die wordt geplaatst door Travel Active. Ze vroegen me of ik ook al mijn voorbereidingen op papier wilde zetten naast mijn verhalen in Amerika, zodat er meer duidelijk werd voor de toekomstige high school studenten hoe het traject van aanmelden zal verlopen. Ook super leuk! Ik probeer elke keer als er iets is gepost het linkje in deze blog toe te voegen. Waarschijnlijk zal ik ongeveer hetzelfde vertellen als op deze blog, maar het is natuurlijk altijd leuk om die blog ook even te checken;)

Dit is de link van mijn eerste blog op de pagina van Travel Active: https://goo.gl/7XDmq4

Het linkje kun je ook zelf opzoeken want het wordt ook gepost op de Travel Active High School facebook pagina!

Dit was mijn kleine update. Ik ben al bezig met het organiseren van mijn afscheidsfeestje. Het komt nu toch wel echt heel erg dichtbij, maar tot nu toe heb ik nog geen moment getwijfeld aan mijn keuze en ik heb er echt super veel zin in:)

Heel veel liefs, Maxime

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active