maximegoesamerica

Nog 3 dagen..

Hey allemaal!

Nadat ik te horen heb gekregen dat ik ben geslaagd is er zoveel gebeurd! Als eerst heb ik nog veel gewerkt om nog zoveel mogelijk spaargeld te hebben in The States. Verder heb ikeen super vakantie gehad met mijn vierbeste vriendinnen in Mallorca. Na die vakantie heb ik ontslag genomen en heb ik de laatste 3 weken alleen maar leuke dingen gedaan met vrienden en familie. En vorige week ben ik met mijn ouders en broertje nog naar Boedapest geweest.

Daarnaast is de laatste stap in de voorbereiding voor mijn uitwisselingsjaar gezet.. mijn visum is goedgekeurd en ik heb hem binnen!

Ik ben vorige week met een van mijn beste vriendinnen naar Amsterdam gereden (nu ik nog kan genieten dat ik hier auto kan rijden) en heb ik mijn paspoort achter gelaten in het Amerikaanse consulaat. Een paar dagen later werd mijn paspoort thuis bezorgd met het visum erin. Nu kan er echt helemaal niks meer mijn reis tegenhouden!

Gisteren had ik mijn afscheidsfeestje en ik had familie en vrienden uitgenodigd. Ik heb heel veel lieve cadeautjes gekregen en mijn eerste dollars zijn nu ook al binnen;). Het voelde heel dubbel, ik ga iedereen zo erg missen maar ik heb er zo veel zin in. Het besef is er nog steeds niet en ik vraag me af of het nog gaat komen zolang ik in Nederland ben. Ik denk dat ik me het pas echt realiseer als ik in het vliegtuig zit naar Omaha. Toch heb ik van de meesten al afscheid genomen, dinsdag komen nog een paar goede vriendinnen van me en mijn opa's en oma's en dan gaat het echt beginnen..

Over drie dagen zit ik in New York en over een week zit ik al in Omaha. Ik heb er zo veel zin in en ik ben er helemaal klaar voor om te gaan.

America, here I come!

Liefs, Maxime


Reacties

Reacties

Emma

Kippenvel... I can't wait!

Hilda

Het gaat je lukken. Geniet ervan ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active