maximegoesamerica

Movienight

Hi allemaal,

De afgelopen week is er niet heel veel gebeurd. De hele week ben ik naar school geweest en heb ik gewoon huiswerk gemaakt. Ik zit net in de periode dat alle leraren opeens toetsen opgeven, dus ik heb ook wat geleerd na school. De toetsen zijn best makkelijk en zijn allemaal meerkeuze. US history is het enige vak dat ik niet snap en haal dan ook met moeite C's en D's. Gelukkig haal ik voor de rest wel gewoon ''straight A's'':).

Vrijdag heb ik met Olivia, Noah, Christian en Jillian een film gekeken. Het was heel gezellig en het was leuk om eens iets met vrienden te doen hier!

Iedereen is hier in de ban van Halloween. Mensen versieren hun huizen en in de supermarkten hebben ze bijna al het eten in een hallwoon versie. Van cereal tot boterhammenvlees, ze hebben het allemaal.

Voor de rest heb ik weinig te vertellen. Steeds meer mensen kennen mij, en ik leer steeds meer mensen kennen. Het gaat heel goed met me en heb nauwelijks heimwee gehad de afgelopen week. Het leven wat ik hier heb wordt steeds normaler en ik begin me ook meer aan te passen aan ''the American life''. Ik eet elke week wel een hamburger, en voor ontbijt eet ik pannenkoekjes met maple syrup;)

Een hele korte update, maar dit is alles wat ik heb meegemaakt deze week!

Liefs, Maxime

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active