maximegoesamerica

Pumpkin carving

Hoihoi,

Dit weekend is er weer een hoop gebeurd.

Donderdagavond ben ik voor het eerst naar een pumpkin patch geweest. Het originele idee is dat je daar pompoenen kunt uitzoeken en kunt kopen, maar nu hebben ze er allemaal attracties bij en kun je er eten kopen. Ik was samen met ATSC, het hoogste showchoir op school. Ik zit vanaf deze week in stage crew, dus dat betekent dat ik meehelp achter de schermen en ik mag mee naar alle optredens en wedstrijden die ze hebben (hello nationals in Nashville in maart!). Het was heel gezellig en we hebben allemaal halloweeny dingen gedaan.

Vrijdag hadden we vrij en ben ik 's middags seniorpictures gaan maken met Olivia. Als je hier een senior bent, worden er mooie en goede foto's van je gemaakt. Er wordt dan een foograaf ingehuurd, of iemand die je kent maakt ze. Olivia vroeg of ik met haar mee wilde omdat wij dus gen seniorpictures hebben in Nederland. Als eerst gingen we naar een park toe waar allemaal blaadjes op de grond lagen. Daarna gingen we naar een pumpkin patch en hebben we daar meer foto's gemaakt. Daarna heb ik voor het eerst gefrituurde tosti's gehad, vreemde combinatie zul je wel denken, maar het was heel lekker! Later heeft Olivia me weer naar huis gebracht, om me 's avonds weer op te halen want we hadden een sleepover bij Jillian. Ook zou ik voor het eerst pompoenen gaan 'carven'. (Ik heb gezocht voor de Nederlandse vertaling, maar er kwam alleen 'beeldhouwen' uit). Christian, Noah en een andere jongen, Asa, waren er ook. Nadat we onze eigen pompoenen hadden uitgezocht bij Wallmart, gingen we ze bij Jillian in de garage carven. Ik deed samen met Olivia, en ik vind dat-ie best goed is gelukt!

Daarna gingen we de jongens opmaken (vraag me niet waarom) en zij hebben uiteindelijk ons ook opgemaakt. Ik zou eigenlijk met Olivia bij Jillian blijven slapen, maar ze voelde zich niet lekker dus zijn we naar Olivia gegaan. Daar hebben we nog een Disney film gekeken en heb ik met Olivia op de bank geslapen. Olivia en Noah zijn met 6 kinderen thuis (jongste is 7, Olivia is de oudste), dus veel heb ik niet geslapen omdat iedereen vroeg wakker werd. Later hebben Olivia en ik donuts gehaald voor de hele familie en heeft ze me naar huis gebracht.

'S middags hadden we weer een halloweenparty bij vrienden van Linnea en Avi. We gingen weer pompoenen carven, maar ik heb alleen toegekeken. Denk niet dat pompoenen carven mijn nieuwe hobby wordt;)

Liefs, Maxime


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active