maximegoesamerica

Halloween

Hoihoi allemaal,

Dinsdag was halloween! Olivia en Noah hadden me meegevraagd om te trick or treaten met hun familie. De kinderen waren allemaal verkleed, en Christian was ook gekomen. Het was een hele bijzondere halloween want.. het sneeuwde. Ja echt, het was -5 graden en het sneeuwde op 31 Oktober. Ook al heeft Nebraska een landklimaat, dit was de eerste keer dat dit gebeurde. Dat betekende dus dat het flink koud was buiten en ik was heel blij dat mijn winterjas in de doos met mijn spullen uit Nederland een week eerder was aangekomen. Ik mocht oorwarmers en handschoenen van mijn gastfamilie lenen en droeg de sjaal die mijn oma had gebreid voor me. Ik had 2 leggings aan, en het was lang geleden dat ik het zo koud had gehad. We hebben uiteindelijk ongeveer 3 uur rondgelopen (het sneeuwen stopte op een gegeven moment) en ik heb de vieste warme chocomel ooit gehad. Toen we weer bij Olivia waren hebben we chili gegeten, dat is een traditie die de staten in het midden Westen doen in Amerika. Toen de kinderen naar bed waren hebben we nog wat tv gekeken en heeft Christian me naar huis gebracht. Het was echt een super gezellige avond!

Gister hadden we een generale repetitie voor caberet. Zondag is er een voorstelling met alle choirs en showchoirs, de show heet cabaret. Dit zal dus ook de eerste keer zijn dat ik echt ga optreden met mijn showchoir! Gister was dus de generale en heb ik voor het eerst in mijn jurk en schoentjes gedanst. De schoenen die ik aan heb, hebben een hakje van 3 inch. Niet veel zul je denken, maar het was een stuk lastiger om erop te dansen dan ik had verwacht. Ook moesten we ons haar doen en de make-up. Ons haar moet gekruld zijn en het liefst moet het te zien zijn dat er veel haarlak in zit. Ook moeten we een 'poof' maken op ons hoofd. Het typische 'Showchoir hair'. Voor dat we oefenden hebben we nog een foto gemaakt met mijn showchoir en de band.

Na mijn optreden hielp ik met ATSC. Als lid van stagecrew moet ik meehelpen achter de schermen, voornamelijk met outfit wisselingen en attributen die worden gebruikt. Er werd ook een foto gemaakt van ATSC en alle stage crew leden mochten er ook op. Het was echt een hele leuke avond en ik kan niet wachten tot Zondag!

Liefs, Maxime

Reacties

Reacties

EMMA

Ik kijk nu al uit naar een filmpje van dat optreden! ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active