maximegoesamerica

Kerstmis

Merry Christmas y'all!

Vorige week heb ik al mijn final exams gehad voor mijn vakken dus nu is het eerste semester voorbij! Ik kan niet geloven dat het zo snel is gegaan. Dat betekent dat ik voor volgend semester dus nieuwe vakken heb; Psychologie, Business Law en Earth and space science zijn nieuw. Engels, US History, Algebra, choir en showchoir zijn vakken die het hele jaar door worden gegeven.

Vorige week donderdag hadden we een Secret Santa avond met Jillian, Olivia, Noah en Christian. Secret Santa is eigenlijk ongeveer hetzelfde als surpirises. Ik had Noah en ik had hem een kerst onesie gegeven. Christian had mij en hij had me een kerstboom onesie gegeven (ik zal wel een foto toevoegen hier van). Toen we 's avonds naar huis reden begon het te sneeuwen, en ik hoopte dat het zou blijven liggen en dat we sneeuw met kerst zouden hebben.

Zaterdagavond heb ik met Olivia en Noah bij hun thuis een film gekeken en een beetje op de bank gehangen. Toen Olivia me naar huis bracht begon het keihard te sneeuwen. Dus dat betekende... mijn allereerste witte kerst!

Gister was het Kerstavond. Linnea en Avi hadden vrienden uitgenodigd om te komen brunchen. 's Middags ben ik met Noah en Olivia en hun familie meegeweest naar de kerstavond mis in hun kerk. Heel bijzonder was dat, en heel leuk om zo kerst te ervaren. Daarna hebben we gegeten bij hun en hebben we nog naar de lichtjes in downtown Omaha gekeken.

En vandaag is het kerst! In Amerika hebben ze geen 2e kerstdag, dus alleen vandaag wordt er kerst gevierd hier. De dag begon relaxed en hebben we cadeautjes uitgepakt. Ik heb hele leuke dingetjes gekregen en het was heel gezellig. Maar toen kwamen we erachter dat we geen water meer hadden... We konden niet douchen, niet de wc doorspoelen en geen vaatwasser gebruiken. Avi had meteen een vriend gebeld die loodgieter is en gelukkig kon hij 's middags meteen komen. Hij kwam eerder dan verwacht, en het probleem was in no-time opgelost gelukkig! Na alle stress van 's morgens hebben we 'smiddags lekker gegeten en gaan we zo naar de film. Een hele andere kerst dan normaal, maar wel leuk!

Donderdag vertrekken we al naar de Grand Canyon en Las Vegas.. Zin in!

Love, Maxime

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active