maximegoesamerica

Winterformal

Hey allemaal!

Geen hele lange blog vandaag, maar wel een leuke! Dit weekend was winterformal, een feest op school waar je je mooi voor aankleed en een date meeneemt. Ongeveer net als homecoming, het enige verschil was dat deze keer het meisje de jongen meeneemt en betaald voor alles.

Wij hadden een hele tijd geleden al afgesproken dat we met ongeveer dezelfde groep zouden gaan als homecoming. Winterformal is een feest waar het meisje de jongen meevraagt dus dat betekende dat ik Noah dus ''officieel'' mee moest vragen. Ik had een paar weken geleden een sign gemaakt. Op de sign staat; ''I NOAH girl who wnats to take you to winterformal''. Hij zei (gelukkig) ja, dus dat was geregeld. Jillian ging weer met Christian, en Olivia nam Sawyer mee.

De dag van winterformal ging ik naar Olivia en Noah om ons klaar te maken. Ik heb Olivia's haar gedaan en haar geholpen met haar make-up. Om half 6 's avonds kwam Sawyer ons 3en ophalen, Jillian ging samen Christian in een andere auto. We besloten foto's te maken ergens downtown in Omaha. Het zag er heel gezellig uit met een heleboel lampjes en planten. Daarna zijn we gaan uiteten in een Japans restaurant.

Na het eten zijn we naar school gereden en had de school 'battle of the bands' georganiseerd. In het theater van de schol traden dus verschillende bands op, het was niet bepaald allemaal goed, maar het was een gezellige avond. Na battle of the bands zijn we naar Kayla gegaan met een paar andere groepen. Daar hebben we gechilld en bleven de meiden slapen. Vanmorgen heeft Olivia me weer naar huis gebracht!

Love, Maxime

Marleen