maximegoesamerica

Chicago + nieuw gastgezin

Hey allemaal!

Twee weken geleden ben ik naar Chicago geweest! Deze keer gingen we met de twee varsity showchoirs, ATSC en SI. Ik sliep zoals gewoonlijk weer met Olivia en Jillian op een kamer en het was echt super gezellig. De wedstrijd zelf was in Naperville, ongeveer een half uurtje van Chicago af. Zaterdag moesten we al vroeg op Naperville North High School zijn. SI ging zoals gewoonlijk rond 11 uur en ATSC was rond 5 uur aan de beurt. Uiteindelijk zijn we 3e geworden en ATSC 2e.

Zondag gingen we naar downtown Chicago! We hadden ongeveer 20 minuutjes bij de welbekende โ€˜beanโ€™ en daarna hadden we 2 uur vrije tijd op Michigan Avenue. Ik heb met Olivia, Noah, Sawyer, de moeder, het broertje en de opa van Olivia en Noah rondgelopen. Daarna hadden we weer een busreis van ongeveer 9 uur voor de boeg.

De dinsdag na we terug kwamen van Chicago was het valentijnsdag! Olivia en Jillian hadden allebei plannen met hun vriendje, dus ik ben samen met Kayla gaan uiteten. We besloten naar een Italiaans restaurant te gaan en het was heel gezellig! Op school werd ook best veel gedaan met valentijnsdag. Student council had alle namen van alle leerlingen op school op papieren hartjes geschreven en opgehangen door de hele school.

En dit weekend ben ik verhuisd. Vorige week ben ik samen met mijn gastgezin tot de conclusie gekomen dat het beter is als ik van gastfamilie wissel. Dus de afgelopen weken was heel spannend waar ik terecht zou komen. Uiteindelijk zijn de opa en oma van Olivia en Noah toegelaten tot het programma, dus ik ben dit weekend verhuisd. Ik heb de kelder gekregen met een eigen kleine woonkamer en mijn eigen badkamer. Het ziet er leuk uit en ik ga deze week mijn foto's ophangen en het mijn eigen kamertje maken. Ik kan nog gewoon naar mijn high school gaan, dus er is verder niet veel veranderd!

Ook dat ik dit weekend mijn laatste show choir wedstrijd. Het was heel vreemd om voor de laatste keer op het podium te staan met de hele groep. Het optreden ging heel goed en we zijn voor de tweede keer in het seizoen 1e geworden. Een betere afsluiting kon ik niet hebben!

Only 92 more days to go!

Big love, Maxime

Reacties

Reacties

Iris

Aaah nog steeds zo leuk altijd om dit allemaal terug te lezen! Ik mis je heel erg Meks, maar het doet me goed om te zien dat je het zo naar je zin hebt en dat je je plekje gevonden hebt. Zeker nu je naar een nieuw gastgezin bent verhuisd! :) Love you

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active