maximegoesamerica

Nationals in Nashville

Hey allemaal!

Mijn laatste blog eindigde met een hele spannende week en mijn verhuizing. Het gaat heel goed met me nu! Ik voel me heel erg thuis in mijn nieuwe familie en ik kan goed opschieten met iedereen. Ik was natuurlijk al vaak bij Olivia en Noah thuis, maar sinds ik bij hun opa en oma woon is het zelfs nog vaker. In de weekenden woon ik er praktisch, en hun broertjes en zusjes zijn mijn broertjes en zusjes. Ik heb helemaal ondergedompeld in hun familie en ik ben ze super dankbaar voor alles!

Vorig weekend zijn we met ATSC (crew) naar de Showchoir Nationals in Nashville geweest. We vertrokken in de nacht van woensdag op donderdag rond 1 uur. Het was een hele lange rit, in totaal hebben we er 12 uur over gedaan op de heenweg. Gelukkig kon ik in slaap vallen dus leek het minder lang. We kwamen op donderdag rond 2 uur aan en we hadden daarna tot 4 uur vrije tijd in een groot winkelcentrum. We hebben wat rondgelopen en geshopt en daarna konden we inchecken in ons hotel. 'S avonds zijn we voor het eerst naar het theater geweest waar ATSC vrijdag en zaterdag zou gaan optreden.. The Grand Ole Opry! Ik weet niet of iedereen bekend is met het theater, maar grote artisten zoals Elvis Presley en Dolly Parton hebben gestaan. We hebben naar wat unisex groepen gekeken en we zijn op tijd naar het hotel gegaan en gaan slapen.

Vrijdag was de grote dag, de prelims! Dit is de eerste ronde van de showchoirs die mee doen. 'S morgens hebben we naar wat groepen gekeken en rond 1 uur was het tijd voor ATSC. Het optreden ging heel goed en we hadden ons gekwalificeerd voor de finals op zaterdag morgen. Vrijdagmiddag hadden we vrije tijd en zijn we weer naar het wineklcentrum geweest. 'S avonds hadden we een diner op een showboot die door Nashville voer. Een kleine tegenvaller was het eten, maar het was wel heel gezellig. De show zelf was opzich apart, veel country muziek en veel liedjes over Amerika. Toch was het wel leuk om te zien en ik realiseerde me dat dit echt Amerikaans is en het gaaf is dat ik het mocht meemaken. Na de showboot zijn we terug gegaan naar het hotel zijn zijn we weer vroeg naar bed gegaan.

Zaterdagmorgen moesten we al om 10 uur optreden (dit is de link van het optreden: https://www.youtube.com/watch?v=_da7Imr1kb4 ). Daarna hebben we nog andere groepen gekeken en uiteindelijk waren de awards. We zijn 4e geworden, niet de plaats wat we natuurlijk hoopten maar nog steeds is het een goede eindplek voor een nationale wedstrijd. 'S middags hadden we weer vrije tijd en was het tijd om onze koffers weer te pakken. We vertrokken om 5 uur naar een linedance saloon. Alle showchoirs die meededen aan nationals waren uitgenodigd om te linedancen. Uiteindelijk hebben we 10 minuten gelinedanced, de rest van de tijd draaiden ze muziek en waren er live artiesten. Dit was super leuk, en het leek een beetje op het uitgaan in Nederland. Rond 9 uur reden we weer terug naar Omaha. Na een rit van 13 uur waren we zondag morgen weer thuis.

Dit was een van de leukste weekenden tot nu toe en ik ben zo dankbaar voor alles wat ik hier heb en mee mag maken!

Zaterdag is mijn verjaardag al, en over ongeveer twee manden zit ik al in het vliegtuig naar Nederland. Ik kan niet geloven hoe ongelooflijk snel de laatste paar maanden zijn gegaan.

Only 68 days to go..

Love, Maxime

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active