maximegoesamerica

Familie en laatste keer showchoir

Hey guys,


Dit weekend waren mijn ouders en broertje hier! Na 9 maanden heb ik ze weer gezien het het voelde alsof niks was veranderd.

Ik heb ze vrijdag na school opgehaald op het vliegveld in Omaha. Het was heel raar om ze weer te zien, maar ook heel leuk natuurlijk. Mijn ouders hadden een auto gehuurd voor dit weekend. 'S avonds had ik de ATSC picknick, dit was een bijeenkomst met iedereen die te maken het met ATSC en het was afscheid nemen van de seniors. Ook al ben ik geen officiele senior, in het choir en showchoir programma word ik gezien als een senior. Ze lieten babyfoto's zien en we kregen allemaal een groot badlaken met onze naam erop. Miijn ouders kwamen ook en ze hebben mijn vrienden en gastfamilie ontmoet. Na de picknick zijn we naar mijn huis geweest en heb ik hun alles laten zien. Na een kampvuur zijn ze naar hun hotel gegaan en ben ik gaan slapen.

Zaterdag heb ik de hele dag rondgereden met hun en heb ik ze alles laten zien. De school, de buurten in Omaha en Dunkin' Donuts waar we altijd koffie drinken. We hebben gelunched bij Applebee's, lekker Amerikaans. Daarna hebben ze me weer naar huis gebracht want 's avonds had ik mijn aller laatste showchoir optreden en ik moest me nog klaarmaken. Die avond heb ik ook voor de eerste keer voor een publiek gezongen, een duet samen met Kayla. Ik was super zenuwachtig, maar het ging goed. Ook heb ik voor de laatste keer opgetreden met SI en ben ik de laatste keer crew geweest met ATSC. Dit was een jaar mijn leven en het was gewoon klaar, het voelde heel raar. Na het optreden zijn we met mijn gastfamilie en mijn ouders en Lucas naar Denny's geweest, weer lekker Amerikaans afgesloten.

Zondag gingen we naar de kerk met mijn gastfamilie (as usual), maar deze keer kwamen mijn ouders en Lucas ook mee. Ze vonden het heel bijzonder om zoiets hier mee te mogen maken en ze vonden het leuk. Daarna heeft Chris (vader van Olivia en Noah) mijn ouders, Lucas en mij wat andere buurten in Omaha laten zien en we hebben mexicaans gelunchd. Daarna was het tijd om naar wat graduationparty's te gaan. Ik ging samen met Olivia en Noah en het was gezellig. Later gingen we met z'n allen naar mijn huis en hebben we gezellig buiten gezeten en gegeten met de hele familie. Later hebben we nog een kampvuur gemaakt, en is iedereen weer naar huis gegaan.

Maandag ben ik niet naar school geweest omdat het de laatste dag was in Omaha voor mijn ouders en Lucas. We zijn naar downtown Omaha geweest en we hebben over de bekende brug gelopen. Daarna hebben we wat geshopt en later ben ik samen met Lucas, Christian, Noah en Olivia ijs gaan eten. 'S avonds heb ik met mijn ouders en Lucas bij de Cheesecake Factory gegeten. Later hebben ze me naar huis gebracht en hebben we afscheid genomen.

Het was een heel leuk weekend, en ik ben blij dat mijn beide families ellkaar kennen nu!

Kisses, Maxime


Reacties

Reacties

Emma

Ik word serieus jaloers van al deze verhalen, geniet ervan meid!
x Emma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active