maximegoesamerica

Laatste week + terug in Nederland

Hoi allemaal,

Ik ben weer terug in Nederland!

De laatste weken waren heel vreemd maar ik heb ook nog veel leuke dingen gedaan.

Mijn gastfamilie had voor mij een goodbye party georganiseerd. Dat was heel erg leuk en er zijn best veel mensen gekomen. We hadden een ice cream bar en een fotobooth met allemaal amerikaanse spulletjes. Super leuk!

Verder heb ik veel rondgehangen met Olivia, Christian en Noah. Mijn laatste avond zijn we nog voor de laatste keer naar de Walmart geweest en hebben we rondgereden in Christians Jeep waar de deuren af konden.

Dinsdag 5 juni was de dag van het vertrek. Ik was de hele dag super emotioneel en heb echt veel gehuild. ‘S morgens hebben we ontbeten bij Village Inn met de hele familie en later heb ik nog een doos met spullen verzonden. Toen was het al tijd om naar het vliegveld te gaan. Iedereen was meegegaan en we hebben super veel gehuild met z’n allen. Toen ik bij de gate stond te wachten stond ik nog steeds te huilen, het gaf me een heel vreemd en leeg gevoel.

Toen kwam het bericht dat we vertraging zouden hebben. Ik kreeg al een beetje paniek, omdat ik maar 1 uur in Chicago zou hebben om over te stappen naar Amsterdam. In totaal heeft de vertraging een half uur geduurd en we waren nog steeds niet geboard. Ik had toch maar even nagevraagd wat de beste optie zou zijn, en dat was om de dag erna te vliegen... Dat betekende dat ik Michelle maar had gebeld, en vroeg of ze me kon ophalen. Het was op dat moment vervelend, maar ook wel heel fijn dat ik nog in Omaha was en dat ik iedereen toch nog een beetje langer kon zien.

Die avond ben ik dan toch echt naar Noah’s laatste baseball wedstrijd geweest samen met Christian. Die avond bleef ik bij Olivia en Noah slapen.

Woensdag moesten Olivia en Michelle naar Lincoln voor Olivia’s college, dus zij konden me niet naar het vliegveld brengen. In plaats daarvan zijn Noah en Christian met mij meegeweest. Het was heel raar om nog een keer afscheid te nemen, maar ik wist dat het goed was.

Donderdag ochtend om 7 uur ben ik aangekomen op Schiphol en het was toch wel weer fijn om mijn ouders te zien en weer op Nederlandse bodem te zijn. Ik vond het heel vreemd om overal weer Nederlands te horen en te praten. Die dag heb ik mijn opa’s en oma’s weer gezien en de rest van de week heb ik al mijn vriendinnen en familie weer gezien.

Ook heb ik afgelopen zondag meegeholpen voor Travel Active met de PDO voor dr aankomende studenten. Ik heb Emma en Elisa toen ook weer gezien en die hele dag was echt super leuk en het was heel leuk om over mijn hele avontuur te praten.

Ik kan niet geloven hoe ongelooflijk snel dit jaar voorbij is gegaan. Ik heb zoveel dingen geleerd, zoveel mensen leren kennen en zoveel mooie herinneringen gemaakt. Dankjewel iedereen voor alle skype gesprekken en alle lieve woorden voor als ik er even doorheen zat. Dankjewel voor het lezen van al mijn blogs! Dit is de laatste..

Big big love, Maxime


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active