maximegoesamerica

Aangemeld!

Hallo lieve mensen die dit lezen!

Nadat ik 2x niet op opslaan heb gedrukt (goed bezig maxime) typ ik mijn welkomsberichtje voor de 3e keer. Dus here we gooo:)

Ik heb me aangemeld! Iets meer dan een half jaar geleden kwam ik een filmpje tegen op youtube van iemand die een jaar in amerika heeft gewoond. Super vet natuurlijk! Ik zocht het een en ander op, en zo kwam ik bij de TravelActive site. Na een paar keer lezen over wat het programma inhoudt en het vragen aan mijn ouders (natuurlijk niet onbelangrijk), bleef het in mijn hoofd spoken. Ik had er eigenlijk al meteen heel veel zin in dus ik wilde meer weten over high schools in Amerika en het leven daar. Ik kwam uit bij blogs van studenten die in Amerika precies hetzelfde programma volgden als ik heel graag wilde doen. Ik heb tientallen blogs gelezen en het klonk steeds leuker! Na een maand of 2 ben ik met mijn moeder naar een voorlichtingsavond geweest in Venray en toen wist ik het zeker: ik wil echt heel graag gaan. Ik heb het wat weekjes laten rusten maar elke keer als ik er weer aan dacht werd ik weer enthousiast. Daarom heb ik besloten om me op te geven.

Ik zal ongeveer 10 maanden in Amerika in een gastgezin wonen en dan naar een High School gaan. Waar ik precies ga wonen en met wie weet ik nog niet, dat zal ik pas over een paar maanden weten want er volgt nu een lange procedure. Ik zal een aanmeldingspakket ontvangen en dit ga ik invullen. Ook zal ik een engels toets moeten maken en een engels interview geven om mijn engels niveu vast te stellen. Dit zal ook nog even duren.

Ik schrijf deze blog om jullie te laten weten hoe het met me gaat (vooral als ik in Amerika ben natuurlijk) en hoe de procedure verloopt. Ook schrijf ik deze blog voor studenten die misschien twijfelen of meer willen weten over het High School programma in Amerika, daar heb ik namelijk erg veel aan gehad:)

Heel veel meer te vertellen is er eigenlijk niet haha!

Als jullie trouwens een melding willen van een nieuwe blogpost kun je je e-mailadres opgeven en krijg je een mailtje als ik weer een leuk verhaaltje heb geschreven;)

Veel liefs, Maxime

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active