maximegoesamerica

Geaccepteerd!

Hallo lieve mensen die dit lezen,

Hier volgt een kleine update:)

Nadat ik mijn aanmeldingspakket helemaal had ingevuld - wat een werk was dat - heb ik het zo snel mogelijk opgestuurd naar Travel Active, zodat ik ook zo snel mogelijk een gezin krijg toegewezen. TA heeft het pakket zorgvuldig nagekeken en na een paar aanpassingen kon het opgestuurd worden naar de partnerorganisatie in Amerika. Die hebben ook alles gecheckt en goedgekeurd, dus twee weken geleden kreeg ik een mail dat ik officieel ben geaccepteerd! :)

Dat betekent dat ik nu op de site sta en kunnen gezinnen mij 'uitzoeken'. Nu hoef ik alleen maar te wachten op een gezin die mij voor die 10 maanden in huis wil nemen. Als het gezin is gescreend en er is een school voor mij gevonden in de buurt, word ik opgebeld door TA met de informatie over het gastgezin. Dan zal ik dus ook weten in welke staat en welke plaats ik ga wonen en wanneer ik vertrek. I'll keep you updated;)

Liefs, Maxime

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active