maximegoesamerica

Gastgezin!

Hi allemaal!

Vandaag kreeg ik een telefoontje van TA, ik heb een gezin!

Ik stond al 1,5 week niet meer op de Ayusa site, dus ik nam aan dat er een gezin interesse in me had. Ik was al super blij omdat de gemiddelde wachttijd 3 maanden is voor een student en ik er pas vanaf begin December op sta, maar bij mij zou het waarschijnlijk langer gaan duren omdat ik dan al 18 ben en sommige scholen geen studenten van 17 jaar of ouder aannemen. Maar na 2,5 maanden ben ik er al afgehaald en is er al een gezin voor me!

Vandaag belde TA me dus terwijl ik scheikunde had. Ik ben op de gang gaan staan en het eerste wat ze zeiden was: "Hallo Maxime, we hebben goed nieuws. Je hebt een gezin!"

Ik ga naar de stad Omaha in de staat Nebraska (7 uur tijdsverschil). Ik ga wonen bij de familie Weisbach. De familie bestaat uit Avi, de papa van 59 en hij is makelaar en fotograaf, Linnea, de mama van 45 en werkt bij een verzekeringsbedrijf, en Mia van 15. Ik ga naar Westside High School in Omaha en ik woon nog geen 2 km van de school af. Of ik in senior year kom en graduation mag doen weet ik pas mijn eerste schooldag.

29 Juli 2017 begint mijn programma, dus waarschijnlijk zal ik de 26e vertrekken op Schiphol. Mijn schooljaar is afgelopen op 25 Mei 2018.

Ik heb mijn gastouders al toegevoegd op facebook en mijn zusje op instagram. Ook heb ik vandaag een mailtje gestuurd dus zal ik vandaag of morgen wel een mailtje terug krijgen.

Ik heb er heel veel zin in en ik zal jullie op de hoogte houden!

Liefs, Maxime

Reacties

Reacties

Kim

Hee, Ik ga volgend jaar ook naar Amerika en mijn gastgezin woont ook in Omaha!! Groetjes, Kim

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active