maximegoesamerica

Update

Hey allemaal!

Ik eindigde mijn laatste blogpost met de mail die ik had gestuurd naar mijn gastfamilie. Inmiddels heb ik al veel contact met ze gehad! We hebben gemaild en een keer geskyped. Het was heel apart om ze te zien op beeld en te realiseren dat ik daar 10 maanden in huis ga wonen. Het gezin is echt super lief! Ze waren heel enthousiast en ze hebben er zin in dat ik kom. Ze zeiden dat ze niet kunnen wachten:)

Ze hebben laten weten dat ze veel reizen en dat ze mij graag veel steden willen laten zien. Chicago, Illinois, Minneapolis en Kansas City staan al op het lijstje. Linnea (gastmama) komt oorspronkelijk uit Colorado, daar woont nog steeds veel familie. Avi (gastpapa) komt uit San Fransisco dus ook daar woont nog veel familie. Ze hebben ook nog familie in Denver. Genoeg plaatsen waar ik nog naartoe ga;)

Ik heb met Mia (gastzusje) contact gehad via instagram. Ze vroeg of ik van de muziek van Ed Sheeran hou. Ofcourse Mia. Ze wilden graag kaartjes kopen voor het concert van Ed in september in Omaha. WHAT. Tuurlijk wil ik mee! Mijn eerste uitje staat dus al vast;)

Mijn medische voorbereiding is helemaal achter de rug gelukkig. Ik ben tegen alles gevaccineerd en kan nu veilig en legaal Amerika binnen. Vandaag heb ik bloed laten prikken voor mijn TBC-test, over 2 weken krijg ik de uitslag.

Over precies 100 dagen ben ik aangekomen in Omaha en kan ik het mijn thuis noemen. Het komt steeds dichterbij en ik heb er nog steeds heel veel zin in! Toch begin ik me te realiseren dat ik al mijn lieve vrienden en familie 10 maanden niet face-to-face kan spreken en dat ik niet zomaar kan langskomen. Maar daarvoor in de plaats komen natuurlijk heel veel nieuwe vrienden en een nieuwe familie. Maar wees niet getreurd nederlandse vriendjes, na 10 maanden kom ik gewoon weer naar huis:)

Liefs, Maxime

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active