maximegoesamerica

PDO

Hoihoi allemaal,

Vandaag was de Pre Departure Orientation. De laatste bijeenkomst voor de studenten voordat we naar New York vertrekken! De aanwezigheid was verplicht dus ik heb vandaag alle studenten gezien die naar Amerika gaan over een paar maanden.

De bijeenkomst was in Hilversum, een eindje rijdenvoor ons. Toen we daar aankwamen werd er meteen een foto gemaakt van mijn ouders en ik voor een Amerikaanse vlag, daarna werden we van de ouders gescheiden en hadden we een ander programma. Wij kregen als eerst een voorlichting van een coördinator van de partnerorganisatie van Amerika. Zij vertelde hoe het dagelijks leven voor een uitwisselingsstudent eruit ziet. Ook vertelde ze hoe wij het beste contact konden nemen met de organisatie als wij problemen hadden.

Na een pauze kregen we een presentatie van TA en werden nog wat praktische zaakjes verteld, zoals de laatste voorbereidingen en de procedure van het visum. Daarna kregen we ons I LOVE HS shirt en maakten we een groepsfoto.

Na weer een pauze kregen we tijd om met oud-studenten te praten. We konden zelf aan de tafel van de regio zitten waar je bent geplaatst, zodat je in contact kon komen met andere (oud-)studenten die ook in die regio zijn/waren geplaatst. Tijdens het kletsen kon je gewoon rondlopen en contact zoeken met andere studenten. Toen kwam ik per toeval een paar meiden tegen die ook 26 juli vertrekken! We zijn tot nu toe met 10 meiden, maar er zullen nog anderen bijkomen omdat nog niet iedereen is geplaatst. Ook hebben we al nummers uitgewisseld en hebben we een groepsapp op whatsapp.

Na vandaag kan ik echt niet meer wachten tot ik vertrek. Nog maar 55 dagen en dan zit ik al in het vliegtuig naar New York!

Ik zal trouwens de foto's toevoegen die vandaag zijn gemaakt als die op facebook staan;)

Veel liefs, Maxime



Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active