maximegoesamerica

San Fransisco + choir concert

Hey guys!

Er is weer een week voorbij, dus tijd voor een nieuwe update.

Dit weekend ben ik naar San Fransisco geweest! De vader van mijn gastvader werd 85 en de hele familie was uitgenodigd. We vertrokken heel vroeg op donderdag ochtend, mijn gastmoeder had verlof gevraagd voor Mia en mij voor donderdag en vrijdag. De heenvlucht was een hel, er was veel turbelentie en ik kreeg migraine. Voor de mensen die mijn migraine aanvallen kennen, alleen slapen werkt. Ik had mijn jas over mijn gezicht gelegd tegen het licht, en na een paar uur viel ik eindelijk in slaap. Toen ik wakker werd waren we geland en was mijn migraine gelukkig weg.'S middags zijn we naar Alcatraz geweest. Het was heel gaaf, maar Mia en ik kwamen tot de conclusie dat het niet 'creepy' genoeg was. Het was immers dag en de zon scheen, dus dat zat niet echt mee in de sfeer die het eiland wil uitstralen. Die avond hebben we pizza gegeten met de ouders van mijn gastvader.

De volgende dag hadden we een toeristendagje. We hebben bijna alle highlights van San Fransisco gezien; Golden Gate Bridge, Fort Point, Ashburry and Height, Japanese Tea Garden en China Town. Het was heel indrukwekkend en ik ben in love met de stad! Ik wil heel graag nog eens terug. 'S avonds hadden we een pizzaparty met een deel van de familie en dat was heel gezellig.

Zaterdag hadden we de hele dag feest met de hele familie. Veel mensen wilden vanalles van me weten, en het was een hele intensieve maar leuke dag. Zondag hebben we dim sum gegeten, een aziatische manier van eten bestellen. Er komt iemand langs met een kar met van alles erop en je betaalt per bord wat je uiteindelijk uitkiest. Normaal hou ik niet zoveel van aziatisch eten, maar dit was heel lekker! 'S middags vlogen we terug en kwamen we, met tijdsverschil, om 10 uur aan in Omaha.

Dinsdag had ik mijn eerste choir concert! Het was in het theater van school met alle koren die we hebben op school. Wij waren als laatste, omdat wij het oudste en 'beste' koor zijn. We hadden allemaal een rode toga aan (ik zal wat foto's toevoegen) en we waren met ongeveer 110 studenten. Het was heel leuk om mee te maken en het was gezellig met de mensen in ons koor.

Ook al is het op school leuk, de heimwee begint langzaam weer terug te komen. Ik probeer positief te blijven, maar het is soms moeilijk als ik weet dat iedereen 7272 kilometer van mij vandaan is. Maar na homecoming en showchoir heb ik het gevoel dat ik eindelijk ergens bij hoor en leer ik veel mensen kennen. Steeds meer mensen hebben nu ook van mij gehoord en zeggen me gedag in de gangen of spreken me aan. It's all gonna be okay:)

Love, Maxime

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active