maximegoesamerica

Graduation en laatste schoolweek

Hey dutchies,

Korte update!

Vorig weekend zijn prince Harry en Meghan Markle getrouwd. We hadden we een sleepover met de hele familie, zodat we het live konden zien! De avond van te voren hadden we zelf kroontjes gekleurd en de kinderen waren super excited. Om 5 uur 's morgens werd ik wakker gemaakt en om 6 uur begon de officiele bruiloft. Het was leuk om het te zien!

De dag erna was graduation. Helaas kon ik niet meelopen omdat ik niet officieel een senior ben, maar natuurlijk was ik er bij. Olivia liep wel dus ik was met haar familie mee om haar te supporten. Elke senior kreeg een cap en gown, rood voor de meiden en zwart voor de jongens. De schoolband was er ook en na een paar speeches werd elke naam omgeroepen en mochten ze hun diploma ophalen. Het duurde lang, maar het was leuk om het mee te maken.

Deze week is mijn laatste schoolweek. Het is heel vreemd om de vakken voor de laatste keer te hebben en morgen heb ik mijn finals. Het is hier nu wel echt zomer en het is elke dag rond de 30 graden.

Nog maar 2 weken, en dan ben ik weer terug in mijn kleine, koude kikkerlandje. Het is vreemd om al bezig te zijn met mijn leven daar, omdat ik nu nog vol aan het genieten ben van elke kleine momentjes hier.

Hugs, Maxime

Reacties

Reacties

Hilda

Hallo Maxime, geniet nog maar lekker van de tijd in Amerika, hier is het gelukkig ook al een tijdje echt zomer dus hopelijk is dat nog zo als je hier aan komt. Leuk als we elkaar weer zien na je trip! Ik wens je nog veel plezier daar en een hele goede en veilig reis naar huis.

Liefs van Hilda

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active