maximegoesamerica

Thanksgiving in Colorado

Hey allemaal!

Mijn updates worden steeds uitgesteld aangezien ik steeds minder tijd heb om een fatsoenlijke blogpost te schrijven, maar dat is een goed teken! Ik heb een hele hoop te doen hier en zal dus ook de maand (!) November even voor jullie samenvatten.

5 November was Cabaret. Dit is een voorstelling op school met alle choirs en showchoirs. In de vorige blogpost heb ik verteld dat ik mijn generale had gehad. De show ging heel goed! Ik was een beetje nerveus maar het was echt een hele gezellige dag. Ik zal wat foto's toevoegen van het showchoir.

16 t/m 18 November waren Linnea en Avi in Las Vegas, omdat Avi 60 was geworden. Mia en ik waren het hele weekend alleen thuis. Olivia is vrijdag bij me blijven slapen en het was heel gezellig! Zaterdag ben ik gaan bowlen met de Ayusa studenten en 's avonds kwam Olivia weer.

Dit weekend was Thanksgiving. We zijn met z'n 4en naar Evergreen, Colorado gereden. Acht uur in de auto zitten met 2 hondjes duurde best lang. We vertrokken woensdag, een dag voor thanksgiving. We verbleven bij de tante van Linnea en haar man, en de vader van Linnea en zijn vrouw waren ook gekomen. Ook had iedereen hun honden meegenomen, in totaal waren er 5. (Voor de mensen die mij goed kennen, jullie zullen vast verwachten dat ik dat een beetje teveel van het goede vond, maar het was prima te doen. Mijn mening over honden is flink veranderd de afgelopen 4 maanden;)). Donderdag was Thanksgiving. Ik ben 's morgens met Linnea, Mia en de vader van Linnea gaan wandelen in de bergen. Ik ben wel vaker in de bergen geweest, maar de bergen in Europa zijn anders. De bergen in Colorado zijn veel droger, het lijkt een beetje op een woestijn met bergen en bomen ertussen. Beetje lastig uit te leggen. Het uitzicht was ongelofelijk mooi en we hebben een paar herten en elanden gespot. 'S middags hebben we de hele middag gekookt en gegeten. Vrijdag zijn we naar Boulder geweest. Een dorpje waar Linnea vroeger met haar vader heeft gewoond. Zaterdag hebben we een autotour gedaan in de bergen en zijn we naar Estes Park gereden. Ook dat was een geslaagde dag! Vandaag zijn we weer naar huis gereden en ben ik nu deze blog aan het typen, voordat ik weer alles vergeet:').

Ik ben precies 4 maanden van huis vandaag, en Amerika is echt wel thuis nu. Engels spreken gaat makkelijker dan Nederlands, en ik heb ook al een paar keer in het Engels gedroomd. Heel gek was dat. Mijn vrienden en familie hier zijn echt geweldig, en ze proberen me zoveel mogelijk onder te dompelen in de Amerikaanse cultuur. Ik ben echt super dankbaar dat ik deze kans heb gekregen om hier te wonen, ik had dit echt geen moment willen missen!

Much love, Maxime


Reacties

Reacties

Mieke Peters

Ha, lieve Maxime. Super dat alles zo goed gaat in Amerika. We missen je wel bij Karwei. Heel veel plezier nog, en vooral genieten van alles. Lieve groetjes, uit het regenachtige Venlo?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active