maximegoesamerica

Verjaardag + Pasen

Hey allemaal!

Ik ben 19! Afgelopen zaterdag was het 31 maart, dus mijn verjaardag. Vrijdag om 5 uur ‘s middags was het al mijn verjaardag in Nederland. Mij leek het dus leuk om ook vrijdag iets te doen. Ik ben na school dus met Christian en Noah naar de Mc Donald’s geweest om een Mc Flurry te halen voor mijn verjaardag. Daar hebben ze allebei gezongen om precies 18.18 uur, de precieze tijd dat ik geboren ben! Daarna bleef ik slapen bij Olivia en om 12 uur kreeg ik weer een concert van Christian en Noah, maar dan via Facetime.

De zaterdag heb ik niet veel bijzonders gaan ‘s morgens. Ik heb lekker uitgeslapen en het jongste zusje van Olivia had me ontbijt gemaakt. ‘S avonds ben ik gaan uiteten met Christian, Olivia, Noah en Kayla. We zijn bij een burgercafé geweest en het was lekker en gezellig! Daarna zijn we naar Sonic geweest waar ze mijn favoriete milkshake hebben: caramel. Die avond ben ik weer bij Olivia en Noah blijven slapen. Het was een top verjaardag!

De dag erna was Pasen. ‘S nachts was de paashaas langs geweest en hadden we allemaal een mandje gekregen met wat snoep en een cadeautje. Olivia, Claire (middelste zusje) en ik hadden alle 3 een roze jumpsuit gekregen. Met Pasen is de familie helemaal matchy, dus wij droegen alle 3 dezelfde outfit. Om 9 uur gingen we naar de kerk, want er was een paas ontbijt. Daarna hadden we een normale kerk service. Na de kerk gingen we met z’n allen naar mijn huis (dus opa en oma) en hebben we een late lunch, vroeg diner gegeten. Ook vierden we mijn verjaardag. Het was een heel leuk feestelijk weekend!

Love, Maxime

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active